miércoles, 2 de mayo de 2018

Martxoaren 8a

9 comentarios:

  1. Martxoaren 8a asko heman digu hitzegiteko movimendu feministari buruz,hasteko pamplonan egindako manifestazioa. Nire kasuan adibidez feministek aninimatu zitzaidaten ez joateko manifestaziora, eta gero kexatu zireten gizonek ez joateagatik, horregatik desengainatua nago zeren manifiestiazioa naiz eta mistoa zen, gizonen baztertuko sentimendua ez zuten ongi bideratu, eta horregatik, joan naiz ziren gizonek batzuk ez zireten molestatu ere. Hurrengo huelga feministarako, garbi geratu beharko zen mistoa a la ez denik, bastertuko sentimendua ez egoteko. Nire uztez bertintasun borrokan kontu hauek hartu berko ziren, bedintasunaren borroka batean baldin bagara.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Martxoaren 8aK ZER ESAN EMan digu mUGImendu feministari buruz hitz egiteko. Hasteko IRUÑEAN egindako manifestazioaZ BI HITZ. Nire kasuan, adibidez, feministek aNImatu NINDUTEN manifestaziora ez joateRA, eta gero kexU zireN gizonAk ez joateagatik. Horregatik desengainatuTa nago, zeren manifiestiazioa DELA ETA, naHiz eta mistoa zen, gizonen sentimendua ez zuten ongi bideratu, eta horregatik, joan NAHI ZUTEN gizON batzuk ez ziRen molestatu ere. Hurrengo GREBA feministarako, garbi geratu beharko DU mistoa DEN ala ez, bastertuTA EGOTEKO sentimendua ez egoteko. Nire uztez, bertintasun borrokan kontu hauek KONTUAN hartu beHARrko LIRATEKE, bedintasunaren borroka batean baldin bagara.

      Eliminar
    2. Vas a venir el viernes? <3

      Eliminar
  2. Nik gereba egin nuen joan den ostegunean eta goizeko manifestaziora joan nintzen. Nik uste dut bai emakumek bai gizonek berdin kobratu beharko genukeela. Nik errebindikatuko nuke gauez emakumeak beldurrik gabe ibiltzeko eskubidea.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik gREba egin nuen joan den ostegunean eta goizeko manifestaziora joan nintzen. Nik uste dut bai emakumek bai gizonek berdin kobratu beharko genukeela. Nik errebindikatuko nuke gauez emakumeak beldurrik gabe ibiltzeko eskubidea.

      Eliminar
  3. Martxoaren 8an feminista greb bat egin zen, emakumeen eskubideak defendateko. Jende asko zegoen, gertarea historikoa izan zen. Guztiak berdinak gara, gizonak ez dira emakumeak baino hobeak.Adibidez, futbolean, gizonak emakumeak baino gehiago kobratzen dira. Oso bidegabea da, zeren emakumeak oso langileak dira.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Martxoaren 8an GREBA FEMINISTA bat egin zen, emakumeen eskubideak defendateko. Jende asko zegoen, gertaERA historikoa izan zen. Guztiak berdinak gara, gizonak ez dira emakumeak baino hobeak.Adibidez, futbolean, gizonEk emakumeEk baino gehiago kobratzen dira. Oso bidegabea da, zeren emakumeak oso langileak dira.

      Eliminar
  4. Nik gereba egin nuen baina nik etxean egon nengoen. Nik uste dut emakumeak oso ongi egiten ahal direla, zeren giza eskubideak bera daukala. Baina nik uste dut ezer lortu zuten, zeren ezer aldatu zen.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Nik GReba egin nuen baina NI etxean egon NINTZEn. Nik uste dut emakumeEk oso ongi egiN ZUTEla, zeren giza eskubideak beraK dauZkaTEla. Baina nik uste dut EZ DUTELA ezer lortu, zeren EZ DUTE ezer aldatu.

      Eliminar